Kom i kontakt med oss

Hej, tack för att du vill kontakta oss!

Vi hjälper dig med dem behov och önskemål du har.

Skicka gärna oss ditt ärende eller fråga i formuläret här nedan

Vi svarar alltid samma dag, Team Sophias Städ & Service.

 

Kontakta oss

Frågor och svar

Måste jag vara hemma när jag köper städtjänster av er?
Nej, du behöver inte vara hemma när vi utför hemstädning eller annan städtjänst. 
Vill du däremot vara på plats och öppna dörren går det bra. Annars har vi säkra, nyckel, larm och kod hantering som vi pratar om vid beställning av våra städ och fönsterputs -tjänster.
Har jag kvalitetsgaranti på städningen?
Ja, det har du. Du hör av dig snarast till oss efter utförd städning, helst senast dagen efter så åtgärdar vi det du kan visa att vår medarbetare har missat i städningen snarast möjligast. Har du möjlighet att godkänna städningen direkt efter utfört arbete är det jätte bra men självklart inget måste.
Vad behöver jag göra innan Sophiasservice ska pusta mina fönster och vad ingår vid fönsterputsning?
Om du bara beställer fönsterputs av Sophias städservice är det bra att du flyttar på möbler och andra föremål som blommor, gardiner eller andra föremål så vi kan fokusera på att ge dig en fläckfri fönsterputsning. Vi putsar alla sidor av dina fönster som du har beställt och givetvis så torkar vi av fönsterkarmar och fönsterbleck.
Stege eller en pall behöver finnas på plats om dina fönster är höger än 2,5 meter.
Vad händer om något skulle gå sönder när era medarbetare städar eller hjälper mig hemma eller på kontoret?
Sophiasservice har ansvarsförsäkring hos Trygg-Hansa. Vi förväntar oss att våra medarbetare talar om för oss, om en skada har skett när dem har städat eller hjälpt dig hemma eller på arbetsplatsen. I det fallet utreds ärendet av försäkringsbolaget. Vi gör alltid en förfrågan om brister i ett hem eller kontor vid bokning av våra tjänster.
Hur gör vi om vi flyttar samma dag som flyttstädningen?
Om ni flyttar samma dag, vill vi gärna att ni tömmer köket och alla badrum (toaletter) först och därefter alla andra rum. Vi ser till att vi är tillräckligt många medarbetar beroende på storleken av ert boende eller kontor vid flyttstädningen så att vi kan fokusera och följa våra checklistor mycket noga.
Hur ofta behöver jag storstädning?
Sophiasservice rekommenderar storstädning minst 1 gång per år helst 2 gånger. När på året är upp till dig som kund, vi hjälper dig när det passar dig. När du beställer städning från oss rekommenderar vi att alltid börja med en storstädning.

0766-319 972

Boka eller schemalägg städningen