Trappstädning
Vi på Sophias städservice utför trappstädning och har professionella medarbetare tillgängliga för kontinuerlig städning för er Fastighetsägare och Bostadsrättsföreningar som vill ha det rent och trivsamt i era gemensamma utrymmen samt tvättstuga och andra möjliga utrymmen.
Som Fastighetsägare eller Bostadsrättsföreningar får ni en kontaktperson som planerar efter ert behov och önskat upplägg med den högsta kvalitativa städningen och servicen.
Vi tillhandahåller arbetsredskap och miljömärkta städmaterial.
Som kund till oss har ni alltid Nöjd kund-garanti i 24 timmar.
Vi erbjuder även Flyttstädning.
Pris för trappstädning
- Sophias städservice erbjuder trappstädning till fastighetsägare och bostadsrättsföreningar.
- Ring 010-682 14 80 eller fyll i formulär för offert.
Varför Sophias städservice?
Vi genomsyrar trygghet, ansvar, kvalité och gott bemötande
Arbetsmoment av trapphus, tvättstugor och andra möjliga utrymmen.
Trapphus
- Dammsuger av golv alt sopning
- Dammsuger och skakar av mattor
- Dammsuger lister, element samt elkontakter
- Moppar av golv
- Tömmer skarpgaller
- Dammtorkar alla ytor som namntavlor, fönsterbrädor samt anslagstavlor och andra föremål som vi når.
- Putsar speglar
- Torkar av dörrar
- Torkar av ledstänger samt trappräcken
- Rengör hiss in och utvändigt
Tvättstuga
- Dammsuger golv
- Rengör tvättho samt putsar av kran
- Våttorkar bänkskiva -or
- Våttorkar vitvaror
- Moppar av golv
- Tömmer luddfilter i torktumlare
- Tömmer soppor
Hur blir jag kund?
Vi börjar med ett kostnadsfritt hembesök eller telefonsamtal där vi alltid utgår ifrån dina önskemål och behov, det är förutsättning för att du ska få bästa städningen av oss. Under samtalet sammanställer vi allt i din kundportal. Du får då veta hur många timmar det tar att städa, du bestämmer vilken veckodag du vill att vi städar, vi kommer överens om vilket datum och tid vi ska starta städningen och om du vill ha det löpande eller enstaka gånger. Du får namn på vem som kommer att städa hos dig också.
Måste jag lämna nycklar?
Nej du behöver inte lämna nycklar till oss. Dock behöver du se till att vi kommer in hemma hos dig vid avtal tid. Du får gärna vara även hemma första gången för att se att du blir nöjd med vår städning. Du kan givetvis ändra dig och meddela oss via telefon eller mail om du inte vill vara hemma vid något tillfälle, då kommer vi överens om hur överlämning av nycklar ska ske. Annars kommer vi överens vid första personliga mötet eller samtalet om du vill att vi kvittrar ut nyckel eller inte.
Hur ofta behöver jag hemstädning?
Du bestämmer själv hur ofta du vill och behöver ha hemstädning. Vi kan rekommendera att ha städning regelbundet -varje, varanan eller var tredje vecka eller en gång per månad för att hålla det så rent så möjligt mellan städningen. Har du inte haft hemstädning tidigare eller bara haft det vid någon enstaka gånger rekommenderar vi att du börjar med vår Storstädningen.
Hur gäller Nöjd kund-garantin på städningen?
Du får en checklista av oss när du bokar din städninga från oss, den följer vi enligt överens kommelsen vid första mötet och du kan då kontrollera efter varje utförd städning att det är grundligt gjord. Om någon punkt på checklistna har missats tar du bild på det och mailar oss. Vi återgärdar det vi har missat snarast möjligats i övenskommelse med dig.
Vad är prisgaranti?
Vi garanterar dig fasta priser och prisvärda tjänster, inga dolda avgifter, ingen bindningstid, fakturaavgift på 40kr om du önskar faktura via post och ingen serviceavgift vid bokning av hemstädning. Du kan omboka din städtid när du vill också. Vi har låga omkostnader och därför kan vi erbjuda lägre priser men vi väljer att också att ge mer till Folket så länge vi uppnår marknadsmässiga löner och andra personalomkostnader. Vilket är bra då vi vet att fler önskar kunna köpa städ och service -tjänster.
Har du frågor och funderingar?
Du är varmt välkommen att maila oss dina frågor och funderingar. Vi besvarar alla våra kunder. Varmt Välkommen!
Kontakta oss idag!
Ring 010 - 682 14 80