Fönsterputs

 

Vi på Sophias städservice erbjuder professionell fönsterpust till alla våra företagskunder. Våra medarbetare är utbildade och har lång erfarenhet, vi använder oss av professionella arbetsredskap och städmaterial. Vi hjälper er gärna med att se till att era fönster blir riktigt rena och fina utan ränder eller fläckar av alla sidor och vi gör det omsorgsfullt. Givetvis torkar vi av fönsterkarmar och fönsterbleck.

Viktigt att tänka på

Vid beställning av fönsterpust från oss vill vi att ni meddelar oss om befintliga skador så som på låsvred, repade glasrutor eller om de är spruckna och trasiga persienner, det är viktigt att ni meddelar detta vid bokningen. Om ni har fönsterlås ska det lämnas på plats.

Bra att veta
När ni beställer fönsterputs av oss på Sophias städservice är det bra att ni flyttar på möbler och andra föremål som blommor, gardiner exempelvis, så vi kan fokusera på att ge er en fläckfri fönsterputsning.

Varför Sophias städservice?

Vi genomsyrar trygghet, ansvar, kvalité och gott bemötande

Alla våra kunders hem och/eller arbetsplats är försäkrade via Trygg-Hansa om en olycka skulle vara framme.

Våra medarbetare signerar sekretess avtal.

Våra medarbetare lämnar utdrag ur belastningsregistret

Vi har alltid Nöjd kund-garanti i 24 timmar och vi åtgärdar det ni är missnöjda med snarast möjligast.

Det är samma utbildad medarbetare som städar hos er.

Vi använder svenska miljömärkta städmaterial. I mån av går eller cyklar vi till våra uppdrag, men vi åker även kommunalt och samåker i bil. Givetvis gör vi mer än så.

Vi har marknadsmässig lönesättning, avsättning för pension, försäkring via Fora och andra generösa anställningsvillkor, allt innefattar självklart i ett anställningsavtal.

Vi har förmodligen marknaden bästa priser -varför? För att vi vill ge mer till Folket! Inga dolda avgifter, fakturaavgift på 40kr om du önskar faktura via post och ingen serviceavgift vid bokning av hemstädning och ingen bindningstid.

Vi ger dig mer personligt service genom våra tjänster därför att vi vill ha Sveriges nöjdaste kunder!

R

Kunder som bokar fönsterputs

  • Vi rekommenderar alla våra kunder att boka fönsterputs i samband med er Storstädning från oss på Sophias-service. Ni får då en grundlig skinande ren bostad eller lokal och fönster som ni eller er kunder kommer att njuta av att se ut igenom.

  • För våra företagskunder som beställer vår Storstädning tillhandahåller vi arbetsredskap, miljömärkta städmaterial, mikroduk och desinfektionsmedel som ingår i våra överraskande låga pris.

  • Då vi är miljöanpassade, är vi återhållsamma med vattenförbrukningen och städmaterialet.

Hur blir jag kund?

Vi börjar med ett kostnadsfritt hembesök eller telefonsamtal där vi alltid utgår ifrån dina önskemål och behov, det är förutsättning för att du ska få bästa städningen av oss. Under samtalet sammanställer vi allt i din kundportal. Du får då veta hur många timmar det tar att städa, du bestämmer vilken veckodag du vill att vi städar, vi kommer överens om vilket datum och tid vi ska starta städningen och om du vill ha det löpande eller enstaka gånger. Du får namn på vem som kommer att städa hos dig också. 

Måste jag lämna nycklar?

Nej du behöver inte lämna nycklar till oss. Dock behöver du se till att vi kommer in hemma hos dig vid avtal tid. Du får gärna vara även hemma första gången för att se att du blir nöjd med vår städning. Du kan givetvis ändra dig och meddela oss via telefon eller mail om du inte vill vara hemma vid något tillfälle, då kommer vi överens om hur överlämning av nycklar ska ske. Annars kommer vi överens vid första personliga mötet eller samtalet om du vill att vi kvittrar ut nyckel eller inte.

Hur ofta behöver jag hemstädning?

Du bestämmer själv hur ofta du vill och behöver ha hemstädning. Vi kan rekommendera att ha  städning regelbundet -varje, varanan eller var tredje vecka eller en gång per månad för att hålla det så rent så möjligt mellan städningen. Har du inte haft hemstädning tidigare eller bara haft det vid någon enstaka gånger rekommenderar vi att du börjar med vår Storstädningen.

Hur gäller Nöjd kund-garantin på städningen?

Du får en checklista av oss när du bokar din städninga från oss, den följer vi enligt överens kommelsen vid första mötet och du kan då kontrollera efter varje utförd städning att det är grundligt gjord. Om någon punkt på checklistna har missats tar du bild på det och mailar oss. Vi återgärdar det vi har missat snarast möjligats i övenskommelse med dig.

Vad är prisgaranti?

Vi garanterar dig fasta priser och prisvärda tjänster, inga dolda avgifter, ingen bindningstid, fakturaavgift på 40kr om du önskar faktura via post och ingen serviceavgift vid bokning av hemstädning. Du kan omboka din städtid när du vill också. Vi har låga omkostnader och därför kan vi erbjuda lägre priser men vi väljer att också att ge mer till Folket så länge vi uppnår marknadsmässiga löner och andra personalomkostnader. Vilket är bra då vi vet att fler önskar kunna köpa städ och service -tjänster.

 

Har du frågor och funderingar?

Du är varmt välkommen att maila oss dina frågor och funderingar. Vi besvarar alla våra kunder. Varmt Välkommen!

0766-319 972

Boka eller schemalägg städningen